wtorek, 19 kwietnia 2016

Kurs - tekturki jak malowane!

Witajcie :)

Chciałabym pokazać Wam dziś jak powstawała jedna z moich kartek krok po kroku.
Do jej wykonania przygotowałam:

- bazę kartki
- dociętą, nieco mniejszą od bazy kartkę papieru akwarelowego
- różne kolory mgiełek (nadadzą się również farby akwarelowe)
- pędzelek, klej i nożyczki
- tekturki - murek oraz ramkę "wiosna"



Akwarelową bazę pokrywam mgiełkami tworząc delikatne tło.


Następnie wykorzystuję tekturkę "murek" jako stempel i uzupełniam nim tło.
Psikam obficie tekturę mgiełką, a następnie odbijam ją na mojej bazie.




Tło gotowe!

Czas przystąpić do malowania ramki.
Z kawałka folii przygotowuje sobie paletę, na której nakładam dwa odcienie mgiełek.


Pokrywam całą tekturkę jaśniejszym odcieniem niebieskiego.


Brzegi pokrywam ciemniejszym kolorem, a na środku nakładam odrobinę białego.
Tekturki SnipArt są na tyle grube, że swobodnie możecie je malować i nic im się nie stanie, a jednocześnie nasiąkają na tyle by kolory mogły się mieszać i delikatnie na siebie nachodzić.



Teraz czas na posklejanie wszystkich elementów mojej kartki.




Jak widzicie tekturki mają różne zastosowania :)

Ja w swojej kartce wykorzystałam:
Ramka "wiosna" - KOŁO - mała murek (poziom) 1szt.  pałki wodne i trzcina - zestaw
Miłego dnia!

Choco








2 komentarze:

  1. Bardzo piękna, inspirująca praca, szczególnie podoba mi się wykonie tła bazy kartkowej. Na pewno będę próbować, bo już zakupiłam akwarelki i powoli wciąga mnie mediowanie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń