czwartek, 13 lipca 2017

LO z tłem z napisów / Layout with Love word background

Mam nadzieje, że macie dziś piękny dzień!
Wykorzystałam dziś fantastyczne ogromne tło z napisami o miłości, które przykleiłam do papieru za pomocą żel medium, aby zachować jego kształt. Z kolei ogromna mandale rozcięłam na pół i ułożyłam jako bazę dla kwiatów i zdjęcia. Całość pokolorowałam mgiełkami i brokatowymi akrylami na różne odcienie różu.

Hope you are having a lovely day!
I've used this big cool background with love words for my layout today.
The big mandala is cut in half and put as a base for the flowers and photo. I've colored it all with different mists and glitter acrylics in pink colors. The background is glued to the paper with soft Gel medium to hold it's shape.



Napis "laughter" jest wykonany z MDFu - wkrótce dostępny w sklepie.
The word "laughter" is in mdf-board - not in the store yet.




Items used:

 

Hugs Lisa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz